عزیز رفته سفر کی برمیگردی...(البته با لحن من بخونیدش)

این سردرد لعنتی ول کنم نیست سومین روزه که با سر درد از خواب پا میشم...

شماره چشمم تصاعدی داره میره بالاها اه...

دیروز چنان پاچه خواری استاد ارتباطات رو کردم که فکر کنم نمره نیم ترم که هیچ نمره ترمم کامل بگیرممردونه اولین باری

بود که با قصد پلید از کسی تعریف میکردم خب چیکار کنم ازاین درس هیچی نمیفهمم...

صبح یه وبلاگ باز کردم GOOD BY MY LOVER روش گذاشته بود دلم بدجوری هوای ارغیو کرد بهش زنگ زدم اما

اون داشت یه نیمه شبه پرخواب رو میگزروند و همچی بگی نگی نتنها حسمو بهم زد بلکه یه ف... نثارم کرد

آخی ۱۹ روزو ۱۲ ساعتو ۴۵ دقیقه دیگه میبینمش انقدر هیجان دارم که میترسم تو فرودگاه دچار خود زنی بشم

وقتی میرفت سعی کردم ادای آدمهای شیک رو در بیارم و تا آخرین ثانیه گریه نکردم اما بالاخره اصلم خودشو نشون

داد...

به جای دسته گلی که فردا برای قبرم نثارم میکنی

امروز با شاخه گل کوچکی یادم کن

بجبی سیل اشکی که فردا بر مزارم میریزی

امروز با تبسم مختصری شادم کن...

این قابل توجه آدمی که احساسات لطیف منو که کلی زحمت کشیدم بهش زنگ زدم با یه ف... خرابش کرد

(هدف از سطور شعر بالا فقط دچار کردن ارغی به غذاب واجدان بود)

 

*******************

 

دعای امروز :

خدایا این قدرت رو به من و ما بده که بتونیم به امیالمون غلبه کنیم و کسی رو بازیچه خودمون قرار ندیم ...

عذاب وجدان یا لذت گناه؟

هر وقت که میخوام به کسی بدی کنم کاملا آگاهانه اینکارو میکنم ...

مدتی بود که از خودم قول گرفته بودم تا مجبور نشدم اینکارو نکنم...

اما نزدیک یکسال پیش با یه نفر کاری کردم که شاید بدجنس ترین آدمام انیکارو نکنن...

جریان مربوط به یکسال پیش و من تازه فهمیدم چیکار کردم...

ایندفعه واقعا ناخواسته بود بدون اینکه از پشت پرده با خبر باشم...

اون این چیزارو نمیخونه یعنی اصلا آدرس اینجارو بلد نیست...

ظاهرا هیچ مشکلی با من نداره ولی حقیقت این نیست...

شنیدم خدا از حق الله میگذره اما از حق الناس نمیگذره...

خیلی عذاب وجدان دارم...

 

******************

دعای امروز:

خدایا وقتی خواستیم در حق کسی بدی کنیم چنان گوش مالیمون بده که به مرحله عمل نرسیم

اگرم رسیدیم چنان وجدانمون رو عذاب بده تا هیچ وقت فراموش نکنیم که عذاب وجدان به لذت گناه میچربه... 

آدمها از کنار هم میگذرند ...

امروز داشتم ایمیلایی رو که طی ۳ سال گذشته دریافت کردم رو مرور میکردم...

بعضی هاشون رو انگار اولین بار بود که میخوندم بعضیاشونم یادم بود...

احساس کردم که در این ۳ سال چقدر آدمهای زیادی از کنارم گذشتن...

آدمها از کنار هم مگذرن بعضیا اثرشون باقی میمونه بعضیا هم انگار هیچ وقت حضور نداشتن...

چقدر خوب میشه که از اثرات خوب و بد که آدمها واسمون بجا میذارن بهترین استفادرو در زندگیمون بکنیم...

* * * * * * * * * * * * * * * *

دعای امروز:

دل همه آدمهارو اونقدر شاد کن که وقتی سخت ترین شرایط رو دارن از سختی که دارن

میکشن لذت ببرن و به سحر اطمینان داشته باشن...