عذاب وجدان یا لذت گناه؟

هر وقت که میخوام به کسی بدی کنم کاملا آگاهانه اینکارو میکنم ...

مدتی بود که از خودم قول گرفته بودم تا مجبور نشدم اینکارو نکنم...

اما نزدیک یکسال پیش با یه نفر کاری کردم که شاید بدجنس ترین آدمام انیکارو نکنن...

جریان مربوط به یکسال پیش و من تازه فهمیدم چیکار کردم...

ایندفعه واقعا ناخواسته بود بدون اینکه از پشت پرده با خبر باشم...

اون این چیزارو نمیخونه یعنی اصلا آدرس اینجارو بلد نیست...

ظاهرا هیچ مشکلی با من نداره ولی حقیقت این نیست...

شنیدم خدا از حق الله میگذره اما از حق الناس نمیگذره...

خیلی عذاب وجدان دارم...

 

******************

دعای امروز:

خدایا وقتی خواستیم در حق کسی بدی کنیم چنان گوش مالیمون بده که به مرحله عمل نرسیم

اگرم رسیدیم چنان وجدانمون رو عذاب بده تا هیچ وقت فراموش نکنیم که عذاب وجدان به لذت گناه میچربه... 

نظرات 7 + ارسال نظر
پسرخاله چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:01 ق.ظ http://www.pesarkhalehx.blogsky.com

مریم خانم عزیز سلام
مرسی از حضورتون ... و از ابراز لطفتون ... پسرخاله سعی می کنه حرف دل بنویسه ...چون دوست داره به دل بشینه... هیلی منو نمیشناسه راستش منهم هیلی رو خوب نمی شناسم ... مجازی پسرخالش شدم .... اما قبول واقعیت برایش سخت است که پسرخاله رو قبول کنه... اما پسر خاله سعی می کنه نکاتی که امکان داره توی زندگی هر فرد پیش بیاد را کمی برجسته کنه ...رنگ و لعاب بهش بده و سعی کنه که یک نتیجه اخلاقی ازش بگیره ... انشاء الله که هیلی منو می بخشه.

ح جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:55 ق.ظ http://www.dastanak.tk

از آشنایی با وبلگتون خوشبختم. وبلاگ جالبیه بر عکس اینکه فکر میکنید خوب نمی نویسید . من فکر می کنم اشتباه میکنید . به هر حال موفق باشی...

باغبون پیر پردیس عشق شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.pardiseshgh.blogsky.com

مریم جان ...سلام ... ممنون از حضورتون توی وبلاگ پسر خاله و راهنمایی شما ... پسر خاله دوست داره خوب بنویسه اما چون زبونش تلخه ... روی نوشته هاش تاثیر گذاشته ... اگر دوست داشتی به وبلاگ پردیس عشق که مجموعه ای است از هدایای دوستان سر بزنید ... خوشحال می شوم

Morteza شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:41 ب.ظ

زندگی همیشه سخته باید بهش عادت کرد .همه چی یک رنگه

پسرخاله دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ق.ظ http://www.pesarkhalehx.blogsky.com

مریم جان ... حتما نظر شما را آویزه گوشم می کنم.... این تلخ زبونی پسر خاله است که هیلی رو رنجونده ... البته من سعی می کنم بنویسم ... از هیلی فقط یک اسم توی وبلاگ مونده و هیلی توی وبلاگ پسرخاله وجود خارجی نداره . بازهم ممنون از حضورت ... پسر خاله

ّّآرش سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:23 ب.ظ

عذاب وجدان به لذت گناه نمیچربه آدمی که وجدان داره گناه نمیکنه تا به چی بگی گناه ، نه اون چیزی که تو مدرسه از قول خدا و پیغمبر یادت دادن ، اون چیزی که دلت بهت میگه که تازه اونم بستگی داره چه جور دلی داشته باشی . مفصله ولش کن نمیدونم چیکار کردی ولی امیدوارم دل کسی رو نشکسته باشی .

SH چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:17 ب.ظ

SALAM.MAGE NEMIGI NAKHASTE BADI KARDI.KHODA JAYE HAGH NESHASTE.MOTMAEN BASH MIGZARE

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد