یادم میمونه؟؟؟

یادم باشد هر وقت کسی را دوست می داشتم 
               او را به حد مرگ آزار دهم
یادم باشد وقتی کسی به من محبت کرد اسم کارش
                را حماقت بگذارم
و هر وقت خواستم به او بگویم احمق
یادم باشد در قرن جدید مانند مردمانش رفتار کنم و برای آنکه قهرمان بمانم 
در رابطه هایم 
                    مثل تو باشم!
ولی افسوس که یادم نمی ماند و...
                                                     ن.ح
 

اون کیه؟

یه آدم یکی که اسم آدم رو یدک میکشه ولی ...
یکی که خیلی مهربونه ولی خود سنگه
یکی که خیلی خوبه ولی خود بدیه
اون کیه؟؟؟؟
یه نفر بهم گفت که خودمم یکم که بهش نگاه کردم
دیدم این خود منه که داره این حرفها رو به من می زنه
پس چرا یه عده دیگه حرفهامو تکذیب می کنن ؟؟؟؟؟
در صورتی که می دونن حرفهام راسته
یعنی اونا هم فقط دلمو خوش می کنن؟
یا راست می گن ؟؟؟؟؟
من که بعید می دونم راست بگن...

بزرگ شدن؟

 بعضی وقتها
                 بزرگ شدن ما
قدری ناگوار است .
از زمانی که شمع های بیشتری را خاموش کردم
                    بیشتر به زندگی نزدیک شدم
آنقدر که دیگر در دفترهای مشقم
               بابا آب نمی دهد!
                                                              ن .ح

                                         
                                                     ((تولدم مبارک))