به اندازه تمام آدم ها...

بزرگ شده است
به اندازه تمام آدمها و آرزوهایی که به دنیا می آیند
و تمام ماشین هایی که می خریم
و تمام اتوبوس هایی که طولانی تر می شوند
بزرگ شده است
قبرستان!

*** ***

امروزم پذیرای پیکری دیگر شد .

فردا چقدر زندگی آسان نیست...

دیروز
مردی مرد
که هنوز
ستاره اش سوسو می زند
دیشب زنی
نوزادی زایید
بی ستاره
امروز مادری
کودکی مرده به دنیا آورد
با ستاره ای درست بر پیشانی
فردا چقدر زندگی آسان نیست .
                                             (ج.م)

********
برای همه اونایی که ظاهرشون زیباست :
چی فکر می کردم چی شد . چی میدیدمو چی بود .

شب قدر .بدی . خوبی . توبه


سلام :

امشب اولین شبه قدریه که با خدا خیلی بحث کردم . امسال کارای بد زیاد کردم
کارایی که هیچ وقت نکرده بودم .
امشب با هر دونه تسبیحی که می فرستادم اسم اونم می گفتم و براش دعا
می کردم دعا می کردم که خدا اونو ...
امشب اولین شب قدریه که پر از نفرتم نمی دونم چرا نمی تونم فراموش کنم که ...
امسال اولین سالیه که فقط برای خودم و خودش دعا کردم .
امسال خیلی بدم این بدی خیلی خوبه یه جوارایی بد بودن داره بهم می چسبه
فکر کنم بشه از بدی به خوبی رسید .
فکر کنم خدا توبمو قبول کنه آخه خودش گفته که قبول می کنه یعنی اگه اونم بفمه
 قبول می کنه ؟؟؟
می دونم که قبول نمی کنه آخه اون که خدا نیست خیلی با اون فرق داره پس منم
بهش نمی گم .
                                                                                       م.ر ۱۴/۸/۱۳۸۳