چراغها را روشن کن...

 من بدنبال عشق نیستم

آن را یافته ام !!!

در چشمان تو...

لطفا اون چراغو روشن کن تا بتونم عشقم رو ببینم...

 

پ.ن: ۵ روز باقی.

 

***********************

دعای امروز :

خدایا اگه هر آدمی رو فقط یک روز بگذاری جای من تا آخر عمر احساس خوشبختی میکند...

حالا یا خیلی خوشبختم یا خیلی بد بخت اگه بدبختم در برابر من احساس خوشبختی میکنه و اگر

 خوشبختم تا همه عمر این احساس رو با خودش داره... 

تو می دونی پس امتدادش رو از تو می خوام...

پشیمانی...

زمان مگذرد...

زمانه هم می گذرد...

از کودکی به جوانی و از جوانی به پیری میرسیم...

کاش در پیری پشیمان نباشیم...

پ . ن : ۱۲ روز باقی

*****************

دعای امروز :

خدایا دعاهامو بر آورده کن که وقتشه ...

تا میام فکر کنم همه چیز خوب و مشکلی ندارم هی از پشت اون دیواری که ساختم

تا فاصله ها رو باور کنم واسم دست تکون میده...

خدایا حکمتت چیه؟

 

*******************

دعای امروز :

خدایا گلو دردمو خوب کن بدجوری قلبمو میچلونه...