سر درد ...

غرغرهای همیشگی...

اه بس کن دیگه...

دارم بزرگ میشم...

پ.ن: چقدر کسالت بودن گسه...

 

***********

دعای امروز :

خدایا گذر زمان به سرعت نور.......

این پست رو ۳ سال پیش نوشته بودم امروز داشتم گذشته رو ورق میزدم که بهش بر خوردم چون دوباره بدجوری به دلم نشست خواستم که دوباره دیده بشه...

*******

پروردگار ما را آفرید و به ما
دو دست و دو پا داد
همچنین دو چشم ما با
چشم هایمان سخن می گوییم
با آن ها خطاب به پروردگارمان می گوییم
ما تو را می بخشیم


*****
برای خودش :
فریب کلمه را نخور آن ها
با تو بازی می کنند و به تو
می گویند دوستت دارند
اما این را من می گویم
بدون کلمه دوستت دارم.

*******

دعای امروز :

خدایا همونطور که با این همه نا امیدی بزرگترین امیدارو بهم دادی بازهم به فکرم باش....

ای ول توهم

************

دعای امروز :

خدایا دمت گرم م م م م م شکرت...

از قدیم میگن که شکر نعمت نعمتت افزون کنن پس ما منتظر بقیشیم...