خوشبختی یعنی...

اسپرانتو میگه :

PER LA PESIMISTO LA GLASO ESTAS

NENIAM DUON PLENA SED

CIAM DUON MALPLENA 

------------------------------------------

برای بدبین لیوان هیچگاه نیمه پر نیست

بلکه همیشه نیمه خالی است

 

خدایا همیه خوشبین بودم هنوزم هستم میدونم که این رنجها باعث سعادت منه...

از قسمتم راضیم اونقدر که احساس می کنم هیچ آدمی به اندازه من خوشبخت نیست...

 

بی ربط :

هرگاه مردی ببینید که او را به سوی زندان میبرند دردل بکویید:

شاید او دارد از زندانی تنگتر وتاریک تر می گریزد.

و هرگاه شرابخواری را ببینید، در دل بگویید:

چه کسی میداند که این مرد شاید برای رهایی
 
از انچه بدتر از مستی است،به شراب روی اورده باشد؟
 
((امشب میخوام مست بشم...))
                                    

******************

دعای امروز:

خدایا احساسی رو که من دارم نصیب همه آدمها کن تا بفهمن که زندگی اونقدر زیباست که ...

ذره ای امید...

در روزهای بودن می نویسم برای روزهای نبودن...

چقدر تلخم و چقدر آرام...

مقابل راهی را میبینم که درش سبز است اما پایان راه فقط مه...

در آستانه در می ایستم اما در هم سراب است و اما راه ...

راه وجود دارد همیشه وجود دارد ...

پایان راه دور است...

اراده از سنگ است...

و امید از ذره ای هم کمتر....

 

************************

دعای امروز :

خدایا روزهای زیبا را بیادم نیار تا سیاهی رو تحمل کنم...

 

امید...

این متن بر گرفته از وبلاگ پردیس عشق :

((خودت را دوست داشته باش تا به دیگران فرصت دوست داشتن بدهی. برای عشق هیچ گاه دیر نیست. پس نگران گذران عمر نباش.  عشق در بستر زمان شکل می گیرد. پس باید صبور باشی , تا نگردی گمشده خود را نمی یابی و اگر هم بیابی قدر آن را نمی دانی. پس هیچگاه از جستجو باز نایست.  سعی کن خودت باشی. گمشده واقعی تو , تو را آنطور که هستی دوست می دارد نه آنطور که خود می پسندد. عشق در بستر ارتباط شکل می گیرد. پس سعی کن به آنکه دوستش داری نزدیکتر شوی. گمشده واقعی تو,  ابتدا عاشق صورت توست بعد عاشق سیرت تو بنابراین خیلی دربند ظاهر خود نباش.  بیشترین لذت عاشق از عشق است نه از معشوق. پس سعی کن عاشقتر باشی))

********************

دعای امروز :

خدایا بزرگترین نعمت تو به آدمها امید پس هیچ کس رو نا امید نکن...