خوشبختی یعنی...

اسپرانتو میگه :

PER LA PESIMISTO LA GLASO ESTAS

NENIAM DUON PLENA SED

CIAM DUON MALPLENA 

------------------------------------------

برای بدبین لیوان هیچگاه نیمه پر نیست

بلکه همیشه نیمه خالی است

 

خدایا همیه خوشبین بودم هنوزم هستم میدونم که این رنجها باعث سعادت منه...

از قسمتم راضیم اونقدر که احساس می کنم هیچ آدمی به اندازه من خوشبخت نیست...

 

بی ربط :

هرگاه مردی ببینید که او را به سوی زندان میبرند دردل بکویید:

شاید او دارد از زندانی تنگتر وتاریک تر می گریزد.

و هرگاه شرابخواری را ببینید، در دل بگویید:

چه کسی میداند که این مرد شاید برای رهایی
 
از انچه بدتر از مستی است،به شراب روی اورده باشد؟
 
((امشب میخوام مست بشم...))
                                    

******************

دعای امروز:

خدایا احساسی رو که من دارم نصیب همه آدمها کن تا بفهمن که زندگی اونقدر زیباست که ...

نظرات 2 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:33 ب.ظ http://www.alifallah.blogsky.com

سلام
خیلی زیبا بود
اگر تنهاترین تنها شوم باز هم خدا هست

کورش دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:00 ب.ظ http://koohdaragh.mihanblog.com/

درود وبلاگ بسیار قشنگیه خوش فکر می نویسی من لینک بهت دادم و خوشحال میشم از وب من هم بازدید کنی بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد