بزرگ شدن؟

 بعضی وقتها
                 بزرگ شدن ما
قدری ناگوار است .
از زمانی که شمع های بیشتری را خاموش کردم
                    بیشتر به زندگی نزدیک شدم
آنقدر که دیگر در دفترهای مشقم
               بابا آب نمی دهد!
                                                              ن .ح

                                         
                                                     ((تولدم مبارک))



نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 11:24 ب.ظ

سینا چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:00 ق.ظ http://wwwdanesh.blogsky.com

سلام واییییییییییییی تولدت مبارک ک ک ک ک ک ک امیدوارم سالهای سال زنده سالم شاد شنگول موفق و بهاری باشی دیگه داشتم نگرانت میشدم امیدوارم سرت به خوشی ها گرم بوده به امید موفقیت بهترین دوستم .

محمد چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 07:02 ق.ظ http://deltang25.blogspot.com

سلام ....

حضورت بهشتی است
که گریز از جنم را توجیه می کند
وچشمانت راز آتش است
عشقت پیروزی آدمی است
هنگامی که به جنگ تقدیر می شتابد...
و سپیده دم با دستهایت بیدار می شو د ...

« روز میلادت مبارک »

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:10 ق.ظ

س . صبور جمعه 8 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:56 ق.ظ

سلام.تولدت مبارک.از اینکه میبینم دوست داری برگردی عقب هیچ تعجبی نداره.اما اگر با بزرگ شدن به زندگی نزدیک میشی چرا داری ازش فرار میکنی(تناقض در گفتار).فکر نکنم بزرگ شدن ناگوار باشه چون تا بزرگ نشی تجربه کسب نمیکنی.بزرگی گفته است:زندگی به طور کلی خلاصه میشود در تلاشی که در آن آدمی با به خدمت گرفتن شناخته هایش(تجربیات)باید بر ناشناخته ها (کسب تجربیات جدید)غلبه کند.به هر حال امیدوارم ورود به سن جدید آغاز تجربیات جدیدتری باشه.بازم تولدت مبارک. همیشه پایدار در رسیدن به هدف.خداحافظ.

پایه ثابت دوشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:20 ق.ظ http://yekestekanchai.persianblog.com

محکوم شدیم که بیایم، چرا؟!!/تولدت مثل من نا مبارک نباشه/در آخر اگه قراره من هی بیام کامنت بذارم و تو بیای تشکر کنی من بی خیال شم، بیا نظرتو بده خواهشن/.. ...

شا دوشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 11:24 ب.ظ

متهتبهعت نبنبهخسی تتسیبسیب تخهق۹قئع تبعقنع هلبخهبلخلعق-۰ص۰ف۹صقثف۷فا هعثعع۸عقدفغققل لخههسقعتقفعهثق خخق خقهفخهفه خخهقثخهقفف ثفقفحج جقفقهقهفف هففهثثقفف جخف۰۴۴ض= ۴ثقق ض
ژض۰فنفننفنقهفهنفه خفخحههصف چهثق-۴۵۴۴۵۳۴۳۴ هثثقمق ثصثخهنلعقف
سنقهسنقسعلنقلل هقنسقهنکحخهسثقث
جححقحقخفهخقف قققخهجهثقغج۰ه قثقجثقخقث ثجقجث۰۰۵صثحخخصخقثغغجهففغغ ئ خهغهثقحقحقث۰ قهغ۰خفغمنغهنغفخغهفغهههثغ ئ غخخغف خ

مریم (خودم ) سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 04:06 ق.ظ

من منظور جناب شا رو از این نظر نفهمیدم میشه واضحتر بنویسی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

فرشادپلاس چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:29 ب.ظ http://www.farshadplus.com

گفتی چیزی بگو + گفتم تولدت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد