عزیز رفته سفر کی برمیگردی...(البته با لحن من بخونیدش)

این سردرد لعنتی ول کنم نیست سومین روزه که با سر درد از خواب پا میشم...

شماره چشمم تصاعدی داره میره بالاها اه...

دیروز چنان پاچه خواری استاد ارتباطات رو کردم که فکر کنم نمره نیم ترم که هیچ نمره ترمم کامل بگیرممردونه اولین باری

بود که با قصد پلید از کسی تعریف میکردم خب چیکار کنم ازاین درس هیچی نمیفهمم...

صبح یه وبلاگ باز کردم GOOD BY MY LOVER روش گذاشته بود دلم بدجوری هوای ارغیو کرد بهش زنگ زدم اما

اون داشت یه نیمه شبه پرخواب رو میگزروند و همچی بگی نگی نتنها حسمو بهم زد بلکه یه ف... نثارم کرد

آخی ۱۹ روزو ۱۲ ساعتو ۴۵ دقیقه دیگه میبینمش انقدر هیجان دارم که میترسم تو فرودگاه دچار خود زنی بشم

وقتی میرفت سعی کردم ادای آدمهای شیک رو در بیارم و تا آخرین ثانیه گریه نکردم اما بالاخره اصلم خودشو نشون

داد...

به جای دسته گلی که فردا برای قبرم نثارم میکنی

امروز با شاخه گل کوچکی یادم کن

بجبی سیل اشکی که فردا بر مزارم میریزی

امروز با تبسم مختصری شادم کن...

این قابل توجه آدمی که احساسات لطیف منو که کلی زحمت کشیدم بهش زنگ زدم با یه ف... خرابش کرد

(هدف از سطور شعر بالا فقط دچار کردن ارغی به غذاب واجدان بود)

 

*******************

 

دعای امروز :

خدایا این قدرت رو به من و ما بده که بتونیم به امیالمون غلبه کنیم و کسی رو بازیچه خودمون قرار ندیم ...

نظرات 8 + ارسال نظر
پسرخاله سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:30 ب.ظ http://www.pesarkhalehx.blogsky.com

مریم جان سلام
مرسی از حضورت .. راستش ابتکار خوبی در نوشتن هات بخرج دادی .... اینکه بعد از هر نوشته ای دعایی رو می نویسی و مخاطب شما خداست خیلی خوبه .. امیدوارم همیشه موفق و موید باشی و هر آنچه که در دل پاکت میگذره .... البته اگر صلاح بود ... خدا بهت بده ... من هیچ وقت دعا نمی خونم .. چونکه راضیم به رضای خودش ... الحمدالله همه چیز به من داده ... بخاطر همین من ، در حال حاضر اشباع شدم ... فقط سلامتی پدر مادرم آخر آرزوهامه. این رو جدی می گم ... اگر آدم سکان زندگیش رو به دست خدا بده ... خودش کشتیبان خوبیه . موفق باشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:36 ب.ظ http://www.roozneveshteha.blogsky.com

اول یک تشکر بابت سر زدن به وبلاگ من و دوم این که لحنتون رو هم تو وبلاگ بگذارید و سوم اینکه ارغیو؟

آرش سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:40 ب.ظ

بدون تجویز پزشک از مسکن استفاده نکنید و برای سردرد های مزمن حتما به پزشک مراجعه کنید .
غصه چشمات هم نخور بابا تنت سالم .
بعدش هم اصلا نظرم راجع بهت عوض شد ، سعی کن تو زندگی نون بازوتو بخوری .
ارغی هم ولش کن بیش از این نمیشه ازش انتظار داشت
(شوخی کردم بهش نگی ها)
چشمت روشن امیدوارم این روزها و دقیقه های فوق الذکر واست زود بگذره . خدا شانس بده ما اگه سر به نیست هم بشیم هیچکی نمیگه راستی این کلاهیه کو ؟!

Morteza سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:41 ب.ظ

بازیچه :
امروزه همه یاد گرفتن طرف مقابل رو بازیچه خودشون قرار بدن .
این همه احساسات برای یک نفر می ذاری ولی بعدش می فهمی که طرف توزر از آب در می آد .آخه این چه کاریه .
همه اینو یاد گرفتن .منی که با صداقت داشتم جلو می رفتم بخاطر این عمل طرف مقابلم دیگه می خوام نامردی کنم و دیگه هیچی برام مهم نیست .فقط حسابی باید حال طرف رو بگیری و ضایعش کنی.
فکر میکنم که دیگه چرا خدا منو دوست نداره شاید یه امتحان دیگس

SH چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:01 ب.ظ

SALAM.KHEYLI 2AHAYE KHOBI MIKONI OMIDVARAM TO AMAL HAM EMKAN PAZIR BASHE.MA KE BE BAZICHE SHODAN ADAT DARIM.RASTI ARGHI HAM ON MOGHE NEMIDONESTE KE TO CHE HESSI DARI VAGARNA ف NESARET NEMIKARD.

رضا.....یاور همیشه مومن شنبه 4 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:55 ق.ظ http://reza169.blogsky.com

با سلام
خوبی؟
ممنونم از حضورت
چرا سرت درد می کنه
چیه شده ؟
خوشحال شدم
باز هم بیا
موفق باشی

باغبون پیر پردیس عشق دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:33 ب.ظ http://www.pardiseshgh.blogsky.com

دوست خوبم سلام
ممنون از حضور صمیمی شما ... قبلا خدمت شما عرض کرده بودم... این وبلاگ مجموعه ای است از گل واژه های دوستان . خوشحال می شوم مطالب شما را نیز به سایر دوستان ارائه کنم ... اگر مایل بودید از طریق ایمیل برایم ارسال فرمایید.
موید باشید

باغبون پیر پردیس عشق دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:36 ب.ظ http://www.pardiseshgh.blogsky.com

راستی هیلی یک مقدار زیادی نامهربونی کرد ... از من حسابی دلخور شده بود ... البته حق داشت ..من زیاده روی کرده بودم و منظور خودم را با بد لحنی به او ارائه کرده بودم ..... به هر حال من همیشه به وبلاگش سر میزنم و منتظر به روز کردن وبلاگش می مونم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد