یادت بخیر...

 

((هرگاه دفتر محبت را ورق زدی

 و هرگاه زیر پایت خش خش برگها را احساس کردی

 هرگاه در میان ستارگان آسمان

 تک ستاره ای خاموش دیدی

 برای یکبار در گوشه ای از ذهن خود

 نه به زبان بلکه از ته قلب خود بگو:

  یادت بخیر))

برگرفته از پردیس عشق

نظرات 6 + ارسال نظر
مانی جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ق.ظ http://www.alein.blogsky.com

سلام
وب لاگ من فیلتر شده البته در شهرستانها . من به آدرس www.alein.blogsky.com اسباب کشی کردم خوشحال میشم به من سر بزنی و تو لیست دوستات لینک جدید من رو وارد کنی یا یه جورایی به بقیه هم خبر بدی.. ممنونم.
مانی

حضرت عشق --** روزبه **-- یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:58 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

...چاره ای جز این ندارم آخه خون شدی تو رگ هام...می میرم اگه نباشی بی تو من بد جوری تنهام...من چه جوری تو رو خواستم ؟تو چه جور ازم گذشتی...
--------
سلام
میخونه ی **حضرت عشق** آپ دیت شد !
منتظرتم
قربانت
فعلا....
--------- یا حق !‌---------

deltang چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ب.ظ

yadat bekhair maryam...

بهروز چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ب.ظ http://foss.blogfa.com

سلام وبلاگ جالبی داری اشعار خوبی مینویسی برات لینک دادم ایشالا موفق باشی

فاطمه پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ق.ظ

خاله مریم سلام
ممنون که به وبلاگ من سر زدی... راستش بابای من برای من نوشتنی خیلی داره ...راستیتش رو بخواهی بابام یک وبلاگ داره که برای دل خودش می نویسه ..دوستاش بهش می گن عمو...یک وبلاگ داره که مربوط به کارشه ...یک وبلاگ هم برای من داره می نویسه ....یادداشت های زیادی برام نوشته ...گفته که باشه سر فرصت می ذارمشون تو وبلاگت ..تا بعد ببینیم خدا چی می خواد

عمو پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 ق.ظ

ببخشید ...فقط محض خنده بود ... همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد