۳ تمام...

۸۲/۹/۳۰ بود که برای همه...درست شد...

در آغاز فقط سلامی برای گفتن داشت اما حالا حرفهای زیادی داره... 

خیلی چیزا توش نوشتم چیزایی که در توانم بود و بهتر از اون نمیتونستم بنویسم...

خوب یا بد بعضی ها تحملش کردن شایدم ازش لذت بردن یا اینکه چیزی یاد گرفتن...

هدفم گفتن چیزایی بود که لازم بود گفته بشه خوب یا بد...

قلم چیره ای ندارم اما هدفم مطرح کردن اون چیزیه که حق ادا شدن به گردن هر آدمی داره...

برای همه... سه ساله شد...

امید دارم که دعاهاش بر آورده بشه و بازم توان دعا کردن رو داشته باشه...

 

**************

دعای امروز:

خدایا به ما توان بده تا زندگی کنیم و فقط ساعات رو نگذرونیم...

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ب.ظ http://barayekhodam.blogsky.com

سلام مریم از وبلاگ توپت لذت بلردم اگه دوست داشتی لینک منو اضافه کن بعد بهم خبر بده.اگرم دوست نداشتی بی خیال بیا فقط بهم سر بزن

باغبون پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:09 ب.ظ http://www.pardiseshgh.blogsky.com

دوست عزیز سلام
در بزرگترین شب سال ....بهترین هارا برایت آرزو می کنم... شاد باشی ....

عمو باغبون یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:59 ب.ظ

عمو جون ... سه سالگی وبلاگت رو فکر می کنم سن و سال خوبی باشه برای به بلوغ رسیدن یک وبلاگ بهت تبریک میگویم ... همین طوری است که می گویی ..حق مطلب را به خوبی ادا کردی من خودم شخصا مطالب خیلی مفیدی را ازش یاد گرفتم ... ارزومند توفیق هر چه بیشتر شما در زندگی هستم ... موفق باشید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد