انسانها = شیطانهای۹۵٪

در روزگاری که نامردی و نابسامانی بیداد میکند ، من مینویسم ، من از اینجا مینویسم ،
از مرکز زمین ، مرکز نابسامانی ها ، از جایی که نامش را دنیا می خوانند و از مولدان
نابسامانی تشکیل یافته است .
از کسانی که نامشان انسان است ، کسانی که از نامردی ها می نالندو خود نامردند ...
روزگار عجیبی است ...
من از اینجا مینویسم ، از مرکز زمین ...
اگر ادبیات خوانده بودم این خصلت انسانها را متناقظ نمایی می خواندم ...
اگر شیمی خوانده بودم حرفی نداشتم ، حتی مواد هم در لحظه یک حالت دارند ...
اگر فیزیک خوانده بودم ، گریز از مرکز را مثال میزدم ...
انسانها شبیه به هیچ چیز نیستند ...
هم خدایی اند و هم شیطانی ...
خود انسان هستم و از خود در عجبم ...

* * * * * *

رفقا شنیدین که میگن اگه ترشی نخوری یه چیزی میشی؟
من در مورد خودم به این نتیجه رسیدم که بالاخره اگه مصرف ترشی رو کم کنم
یه فیلسوفی ، نویسنده ای چیزی از آب در میام...
این متن رو چند روز پیش در نهایت بیکاری در محل کار  نوشتم ولی تا دیروز یادم رفته بود
بیارمش خونه امیدوارم کسی نخونده باشدش آخه اصلا این چیزا به قیافم نمی یاد...
این شبایی که در پیش داریم شبهای مهم و عزیزیه منو از دعاهاتون بی بهره نذارین(خیلی گرفتارم)...
التماس دعا...

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:43 ب.ظ

متناقظ نهو متناقض

سینا پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:27 ب.ظ

دوست خوبم خدا رو شاکرم که باز هم دیدم که داری مینویسی و شیرین تر و رسا تر از قبل انشاا... قلمت همیشه روان بازو پر توان و احساس سوزان داشته و در زندگی موفق و شاد باشی مطلب خیلی زیبا و جالب بود منم از شما دوست خوبم و سایر عزیزان التماس دعا دارم

س.ص جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:02 ق.ظ

سلام.
خوب باز جای شکرش باقیه پنج در صد امیدواری.
مطالبی که برات مینویسم خوب روش فکر کن.
مهمه.مسیر زندگیتو عوض میکنه اگه بفهمی چی میگه.

تمام گفته های زیر از یک استاد بزرگ عرفان میباشد:

۱.شما با نفرت از دیگران نمیتوانید خود را به خدا نزدیکتر کنید.حتی اگر معتقد باشیدکه خشم شما بر حق است.
ارتباط بین روح که شما هستید و خدا عشق است.هرجا که عشق خالص وجود دارد جائی برای هیچگونه خشمی نیست.

۲.عشق خدا همواره به روح کمک میکند تا راه بازگشت به خانه را پیدا کند.

۳.روش یافتن گنجهای بهشتی این است که یاد بگیرید بدون هیچ چشمداشتی ببخشید.

۴.اندیشه ها وجود دارند و مهم است که ماهیت معنوی افکارمان را حفظ کنیم و توجه مان را به زندگی ای معطوف کنیم که قدمی روشن بسوی رشد باشد.

۵.اکثر مردم نمیدانند که زندگی با همه سختیهایش یک گنج گرانبها ست.بار سنگین یاس و نامیدی چشمهای ما را بروی هدیهء بودن در این جهان که برای یادگیری درباره قلب عاشق است میبندد.

دوست عزیز سهراب سپهری این مطلبو فهمید و گفت:

چشمها را باید شست ***** جور دیگر باید دید.

من بعنوان دوست یا دشمن قدیمی شما ازت میخوام روی این مطالب فکر کنی.و چشمهاتو بشوری.
کمی!!! نه باید بگم خیلی سخته ولی تا چشمهامونو نشوریم
مسئله حل نمیشه.

امیدوارم در تمام مراحل زندگی عاشق باشی و ایثار کنی!

دوست داشتی pm بزن.

آرش یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:46 ق.ظ

آرش یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:47 ق.ظ

آرش یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:53 ق.ظ

خود انســـــــــــــــان هستم و از خود در عجبم

همون قدر که دلت پره متنت هم قشنگه باریکلا استاد باریکلا
(به خاطر سوتی های بالا شرمنده)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد