سرنوشت...

سال ها گذشته
سرنوشتم هرچی باشه
من پشیمان نیستم
چون آن را خودم ساختم
و جاودانه با من خواهد بود
 آدم ها بوده اند
ومن راه های زندگی را
با آنها گذرانده ام
گاهی عاشق بوده ام
و گاهی نگران
گاهی نزد خدا برای التماس
دعاها کرده ام
گاهی بی ثمر و گاهی پیروز
هر چه کردم
با خودم کردم
زندگی کردن را آموختم
و نفس کشیدن را فهمیدم
و دانستم برای چه باید زنده بود .

* * *

هر کاری که کردم پشیمون نیستم  ولی دیگه نمی خوام آدم خوبه داستان باشم
اونایی که بدن همیشه می برن شایدم نخوام بد بشم ولی می خوام که دیگه احمق
نباشم .
اونقدر رفتم تو گذشته که هنوز بر نگشتم ولی ...
نظرات 3 + ارسال نظر
خاکستر شنبه 5 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:55 ق.ظ http://khakestar81.persianblog.com

سلامممم .... اینجا هم بالاخره اول شدم ...... شعر سرنوشتت خیلی قشنگ بود ......... در مورد اون چیزی که گفتی اگه ائم خوبه باشی یواشکی میتونی بد هم باشی ...... ولی اگه بد باشی هر کاری بکنی نمیتونی دیگه خوب باشی ....... اگر هم بد بودی شعی کن یه بد دوست داشتنی باشی....... شاد باشی

آرش یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1383 ساعت 01:05 ق.ظ


سلام

سرنوشت...همش واقعیت های زندگیه

بازهم خوبه حداقل به نظر خودت هم که شده تا الان آدم خوبه داستان بودی (البته ۱۰۰٪ نظر همه همینه) بعدش هم اگر جنابعالی فقط برد آدم بدها رو دیدی دلیل نمیشه که آدم بدها همیشه برنده اند در ضمن آیا به نظر شما آدم خوبای داستان احمق هستند؟

سعی کن هرچه زود تر از گذشته برگردی تا توش غرق نشدی
ولی...

و در آخر اینکه به نظر من هیچ بدی رو نمیشه دوست داشت

یک دوست خوب. چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1383 ساعت 06:18 ق.ظ

سلام.هنوز بچه تر از اونی هستی که ادعا میکنی.تو چنگال توهم دست و پا میزنی.ولی ادعات میره به عرش.تو خودت باش نه اونی که دیگران دوست دارند باشی.انسان تو مسیر زندگی فقط خودشه و خودش.میدونی مولانا چی میگه:
.......لایق این خانه نه ای رفتم و دیوانه شدم سلسله ...
احمق نباش ولی اگه بخوای حقیقت رو بفهمی باید مست و دیوانه شوی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد