؟؟؟

وقتی رفتی برف می بارید
هنوز هم برف می بارد
باز هم برف خواهد بارید
                                    رد پاهایت را چه کنم؟...  
                                                        ن.ح 
نظرات 4 + ارسال نظر
فرزین دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:48 ق.ظ

رد پای را دنبال کن تا دریابی که در انتها به رد دردناک پنجه های خسته از ستیزی بدل شده در لبه ی دره ی سیاه تنهایی من .اما به پایین نگاه نکن!

سینا چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:43 ق.ظ http://wwwdanesh.blogsky.com

سلام خوشحالم که مینویسی
همیشه بهاری و شاد باشی

محمد جمعه 5 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:30 ب.ظ http://deltang.net

ستیغ آفتاب خودخواهی هیچ ردپایی را باقی نخواهد گذاشت ... پی ردپا گشتن کاری عبث است ... باورکن

علی دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:23 ب.ظ http://mednight.persiabblog.com

میروم...اما نمیدانم کجا حتی جرئت نمیکنم که از خود بپرسم ره به کجا دارم...؟هدفم چیست...؟مقصد کجاست؟بوسه می بخشم به پنجره اتافم و در دیوار خانه را برای آخرین بارنظاره میکنم کوله باری برحسب یاد بود به همراه میبرم یاد آور خاطراتم باشند هرچند تمام خاطراتم تلخ بود.... تنها خاطره شیرینم همان قاب عکسیست که بر زمین کوبیدی و با گذشت سالها هنوز میخندد خنده ای که روزی برایم زندگی را معنی می....میروم...اما نمیدانم کجا حتی جرئت نمیکنم که از خود بپرسم ره به کجا دارم...؟هدفم چیست...؟مقصد کجاست؟بوسه می بخشم به پنجره اتافم و در دیوار خانه را برای آخرین بارنظاره میکنم کوله باری برحسب یاد بود به همراه میبرم یاد آور خاطراتم باشند هرچند تمام خاطراتم تلخ بود.... تنها خاطره شیرینم همان قاب عکسیست که بر زمین کوبیدی و با گذشت سالها هنوز میخندد خنده ای که روزی برایم زندگی را معنی می...///////.چقدر زیبا .... موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد