...

خیلی وقته که ننوشتم شرمنده همه کسایی هستم که اراجیفمو می خونن ولی بی دلیل نبوده همون طور که هیچ چیز بی دلیل نیست این کار منم دلیل داشته.
دیگه دستم به نوشتن نمیره دیگه نمی دونم واقعا باید برای کی بنویسم.
 برای خودم؟
 برای خودش؟
برای همه؟
 احساس می کنم همه این چیزا تموم شدس دیگه وقتی یه ترانه قشنگ گوش میکنم لذت نمیبرم یاد کسی نمیفتم و دیگه برای هیچ کس نمی تونم بنویسم چون خودم اینو خواستم ازقدیمم گفتن خود کرده را تدبیر نیست.
شایدم بخاطر قالب زشتیه که دارم ...
نظرات 3 + ارسال نظر
فرزین دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:42 ق.ظ

شاید.............

سینا دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:52 ب.ظ http://wwwdanesh.blogsky.com

سلام خوشحالم بالاخره آپ کردی همشه شادو بهاری باشی
برای همه بنویس برای خودت و................
موفق باشی ضمنا من حاضرم برات یه قالب که خودت طرحش رو بدی برات درست کنم

داریو سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:11 ق.ظ

چقدر ناامیدی!!!!!
چی تموم شدست؟
مگه همیشه برای دیگران نوشتی؟اگه این طور بوده همیشه اشتباه کردی!(البته نظر شخصی من)
انقدر ظاهر بینی؟؟؟ قالب زشت کوته فکریه!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد