فال شب یلدا

دوباره سلام اون موقع که داشتم طولانی ترین شب عالم رو مینوشتم کلی کار سرم ریخته بود بخاطره همین دو تا چیزو یادم رفت بنویسم یکی فالی که دیشب به نیت همه اونایی که دوسشون دارم گرفته بودم و دومی تشکر از دوسته خیلی خوبم که من با این تشکر نمیتونم محبتاشو جبران کنم ولی بیشتر از این در توانم نیست.
اول تفالی رو که به دیوان خواجه شیراز زدم رو مینویسم :
چو گل هر دم به بویت جامه در تن                               کنم چاک از گریبان تا به دامن
تنت را دید گل گوئی که در باغ                                     چو مستان جامه را بدرید بر تن
من از دست غمت مشکل برم جان                               ولی دل را تو آسان بردی از من
به قول دشمنان برگشتی از دوست                              نگردد هیچکس با دوست دشمن
تنت درجامه چون در جام باده                                      دلت در سینه چون در سیم آهن
ببار ای شمع اشک از چشم خونین                              که شد سوز دلت بر خلق روشن
مکن کز سینه ام آه جگر سوز                                       بر آید همچو دود از راه روزن
دلم را مشکن و در پا مینداز                                          که دارد در سر زلف تو مسکن
                                     چو دل در زلف تو بستست حافظ
                                        بدین سان کار او در پا میفکن
و در آخر از دوستِ خوبم بخاطر خیلی چیزها از جمله این وبلاگ تشکر میکنم
نظرات 2 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1382 ساعت 12:14 ب.ظ http://deltang25.blogspot.com

ترانه یادم نمیاد ‚ اما هنوز کنارتم

تو یار من نسیتی و من تا ته دنیا یارتم

میشد با دست عاشقت یه سقف پر ستاره ساخت

پیش حضور روشنت قافیه ساخت قافیه باخت

با تو میشد به ما رسید

میشد تو رو نفس کشید

میشد طلوع ممتد رو

تو آینه ی چشم تو دید

ترانه یادم نمیاد ‚ اما چشات به یادمه

خاطره ها رو رج زدن بودن من همین دمه

ستاره نیس که بشمارم ‚ خودت باید بیای و بس

با تو میشه ترانه خوند ‚ تا اوج آخرین نفس
............

اشک مهتاب چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1382 ساعت 04:28 ب.ظ http://ashkemahtab.com

سلام و خسته نباشی ... شعر خیلی خوبی از این فال برای وبلاگ انتخاب شده .... و مهمتر از اون قدردانی از دوستی هست که تو داشتی ....... راستش دیگه دوستی مثل گذشته نیست ......... موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد